1 champagne flaska + 2 helrör = bakis på chokladmässan.

nej vad dåligt jag mår.

igår så hade jag en jävligt effektiv dag på jobbet, eller inte. jag och linda satt nästan hela dagen och pratade om alkohol (hon är fd bartender).

suget var det ju inget fel på när jag kom hem. sandra kom strax efter sen droppade mer in. sara,andréa och denise. roligt nog så tittade även sabina och sofia.l förbi en sväng, vilket var väldigt trevligt. vi satt och förfestade och sen drog vi in till stan, plaza närmare sagt. väl där stötte vi på martin som fyllde 20 och sen gustav. tror jag sa till alla under kvällen att grabben fyllde 20 så han fick nog många gratulationer under kvällens gång. gustav fick för sig att vi skulle fira rejält och köpte in ett helrör, och sen tog det inte lång tid innan han kom tillbaka med en champagneflaska med. första helröret tog slut och då var det ännu en flaska som kom in. jag fick uppgiften att hålla koll på flaska med erik. vi satt där och drack hela kvällen, tog inte ens bort ögonen från flaskan. skulle snacka med david, men det slutade med lite mer än så....salivbyte eller vad säger man?
när vi skulle gå hem snorpackade som vi alla var så blev det bråk med grabbarna och några mindre pojkar. jag spelade fn-soldat och försökte styra upp allt i början innan jag insåg att en av dem var jävligt snygg, så det slutade med att vi snackade ett bra tag. blev en kram från han, hoppas på mer nästa gång vi ses om han nu ser ut som jag minns. martin,gustav och jag gick hemåt till mig och fick många gånger höra här ligger ju berzan omoch om igen. ja jag vet att jag bor i närheten av den skolan.

imorse mådde vi alla nog dåligt med lite mindre än fem timmars sömn. jag gick upp och gjorde mig i ordning och sen gick jag för att möta upp la familia för en tur på chokladmässan. jag säger bara en sak, gå inte på den bakis. fick i mig en glass och inget mer, letade efter vatten hela tiden tills mamma redan efter 30 minuter bad mig att gå hem för att hon såg hur dåligt jag mådde bland lukten av choklad och sen omringad av så mycket folk. fick en hundralapp till mat och sen gick jag hem. kom hem och däckade. nu när jag nyligen vaknade upp och såg hur lägenheten såg ut, speciellt för att jag hade tappat ett par glas med så det var glassplitter över allt. tog fram dammsugaren och tog på mig mina killer hills så jag ej skulle få glass i fote, snygg som fan var jag, det är en syn ni missat.

ikväll är det party igen.

"sometimes i wish i didn't like a boy" ( ciara - like a boy )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0