superwoman.

känner mig fan som superkvinnan idag.

här har ni några anledningar varför:
- jobbar hela jävla tiden ( eller mån-fre i alla fall) varje vecka
- har tagit en veckas semester på flera månader slit
- sköter min egen lägenhet (dock ej tvätten ännu)
- cyklar fram och tillbaka varje dag till jobbet
- har ett väldigt aktivit social liv
- familjen träffar jag mer än regelbundet
- idag cyklade jag hem från hemköp med två fulla matkassar på styret
- och sist men ej minst så är mitt uteliv ganska så enormt

jag är helt enkelt superwoman.

checka in de coola bilderna http://surban.blogg.se

aja nu ska jag cykla in till stan och träffa martin för lite käk och prat.

kanske blir 55:an??

asta babiyes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0