sista måltiden.

igår var det faktiskt en riktigt trevlig eftermiddag / kväll.gick med mamma på stan först o köpte ansiktsvårdssaker och smink för över 600 kronor (tur man ej köper det alltför ofta). efter det gick jag och mötte upp sandra på stevs där vi satt i lite mer än en timma. kände oss lite sugna på en cider så flyttade över till 55:an. achmed var så snäll så han kom ut med nötter till oss..mums!

sandra tog sista bussen hem och jag gick hem för att sova.

idag har man jobbat sista dagen inför midsommar så nu har jag fyra dagars ledighet, skönt säger jag.

planerna inför imorgon är fortfarande osäkra, allt kan hända men alkoholen är köpt i alla fall. ska bli bosse i stora lass imorgon.

va på maxi med mormor o mamma o de efter jobbet. fy fan vad folk handlade. de nästa slogs om maten. är ju som att de inte ska få mat förän jul nästa gång.

ska träffa sandra o grabbarna snart tror jag.

glad midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0