oh vilken överaskning.

har haft min första dag på saab idag.

fick en posetiv överaskning när jag insåg att jag skulle jobba med cirka sex killar i 25 års åldern..kommer bli skit kul med ungt manligt sällskap.

min tjej kollega från girl power (smeknamn på manpower) verkar vara super trevlig så det känns skönt.

efter jobbet så tog jag med mig mamma o köpte en cykel.

nu har jag en röd begagnad cykel som jag ska försöka ta mig överallt med.

cyklade hem från stan, och trodde jag skulle svimma när jag kom hem. både för jag ej har cyklat på flera år och sen för det var typ 40 grader.

ikväll blir det en öl med sandra och maddis. emmie och panter ska nog joina oss lite längre in på kvällen med.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0