midsommar tider.

i torsdags kväll så träffade jag sandra och gick till 55:an. där satt vi några timmar och drack lite innan vi impulsivt beslöt oss för att kolla in platå.

efter en argsint och tragisk händelse där så gick vi till plaza. där är vi ju som hemma efter så många år där. svepte en sexa orgasm innan vi kom på den dumma / smarta ideén att köpa in ett helrör. klockan stod på 01.15 och sub total 950 kronor. sedan satt vi där med ett helrör, tranbärsjuice, sprite, glas, sugrör, is och hela sour flaskan som vi hade lyckats få. vi drack och vi drack. fick besök av matilda, call-alex, johan innan dem slutliga kom. hittade några hip hopare från berga och deras tjej kompis som var nyinflyttade från kristianstad som vi bjöd till vårt bord. klockan blev tre och sen var vi plötsligt på efterfest i en lägenhet längst bort i tannerfors. hann bli typ en timmas sovande innan sandra väckte mig och sa att vi var tvugna att dra för hon skulle hinna hem och det innan hon började jobba.

satt ute en halvtimma i regnet halv åtta på midsommaraftons morgonen innan bussen kom.

gick av hos mamma och gick upp och hittade mammi sitta o käka frulle. slängde i mig ett par mackor för att sedan slänga mig i soffan och sova. pratade med mormor och insåg att det ej skulle bli midsommar firande för oss i år, hon var nämligen sjuk och skulle då upp till sjukhuset.

söta mamma slängde ihop lite kötbullar, potatis, ägg, gräddfil med annat lite fort för att vi skulle få lite midsommar mat i oss. mamma o dem drog till berg för att dansa runt midsommar stången. själv drog jag till sjukhuset några timmar och höll mormor sällskap. drog hem och gjorde mig snabbt iordning och sedan blev jag upphämtad av nanna.

emmi,mahira,nanna,jag och pantea satt hos emmi och drack en massa smask och hade lite deep talk.
vid strax efter elva så satte vi oss i bilen och började köra mot gammalkil där vi trodde festen skulle vara. körde ca 7 mil i de där jävla bonnetrakterna i spöregn och mörker. hamnade på festen trodde vi innan vi insåg att det var fel fest. efter två timmars körande kom vi fram till rätt fest som visade sig ligga i när byn nykil. en lada med en riktig bar. tyvärr fanns det ej något för mig att dricka eftersom det enda som fanns kvar i baren var röd vin och öl. jag och nanna intog dansgolvet med henke och dem. blev tjafs mellan ett par tjejer som gjorde den trevliga kvällen lite olycklig. aja skitsamma sa vi och satte oss i bilen för hemgång. stannade till på statiol i t1 för lite fylle mat. mosbricka med grillad korv måste jag säga var lite annorlunda från kebabtallriken / pizzan jag vanligtvis brukar äta.

somnade strax efter fyra och vaknade vid halv fem idag. 12 timmar sömn tydde verkligen på total utmattning efter mycket festande.

väntar nu npå att sandra ska komma till mig snart och svulla.

ska bli så jävla mysigt.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0