manpower tjejkväll i norrköping.

norrköpings kvällen igår vart riktigt trevlig.

stannade på resecentrum efter jobbet och köpte mig en korv innan jag satte mig på pendeln.

lina mötte upp mig på station och vi vandrade igenom dem massiva massorna tills vi kom fram till manpowers norrköpings kontor.

kom innanför dörren och såg champagnen serverad.

till mat serverades en lite lättare buffé med bland annat pastasallad med fetaost och parmesane, korv, skinka, kassler, briost, kex, potatissallad, soltorkade tomater och en massa olika dressingar. efterätt bjöds med på och då var det en delicato choklad tårta.

under kvällen så fick man mingla runt och gå till alla dessa utsällare som fanns.

bäst var livscoachen som höll ett kortare föredrag, fick mig att tänka till.

fick skjuts hem av livscoachen och mary kay försäljaren, det var snällt!

ikväll blir det fest.

vill att arbetsdagen ska ta slut nu.

asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0