kan inte minnas sist...

fan vilken skön kväll det var igår.

vid halv åtta kom jag på idéen att steka pannkakor som jag var så sugen på.

sandra kom vid strax efter nio och då började vi med pannkakor, glass och sylt för att sedan gå på chips med dip och chokladkakan. käkade framför filmen eurotrip som vi följde lite då och då.

satte på hostel men tröttnad efter en halv timme och gick då och la oss istället.

så jävla skönt att vara hemma en lördag, kan ej minnas sist jag var det.

imorse ringde klockan och sandra gjorde sig snabbt iordning för att gå till jobbet.

själv sov jag vidare till ungefär halv tolv.

värmde mig pannkakorna som var kvar och bestämmde mig för att ladda ner ett par nya filmer. slutade med 15 nya nedladdade filmer.

hur i alsings världen ska jag få tid till att se alla de?

har kollat på två redan idag.

först ut var breaking and entearing med den fina jude law i huvudrolllen. han är gift med en halv svensk och hon hade en dotter som har något fel som gör att hon ej kan sova. jude jobbar som arkitekt och har precis öppnat ett kontor i den kriminella stadsdelen king's cross i london. han får flera inbrott tills han till slut lyckas följa efeter den unga tjuven hem. det slutar med att han blir kär i hans bosniska mamma. en ganska bra film som alltid när jude law har huvudrollen. den unga tjuven är ganska så snygg, men annars så är det ej något unikt eller speciellt med denna film.

sedan satte jag på beacause i said so, med fyra kända kvinnor i huvudrollerna. diane keaton spelar den snart sextio åriga ensamstående mamman som ej klippt navelstränge till hennes yngsta och fina dotter som spelas av mandy moore. hennes systrar spelas av lauren graham (gilmore girls) och piper perabo (coyote ugly). filmen går ut på att diane inte vill att hennes yngste ska gå singel så hon sätter ut en annons på internet. hon väljer ut den bästa killen och ordnar bakom mandys rygg att de träffas. hon träffar även en annan kille i samma veva och börjar dejta båda två. men vem kommer hon välja? en bra kärleksfilm som vi har sett ett hundratals gånger för.

får se vad som hände roch sker nu, panter skickade precis och ville hitta på något.

imorgon börjar jag ju på saab.

veckans mest spelade:
sonja aldén - här står jag
brick & lace - love is wicked
kat deLuna feat. elephante man - whine up
teriyaki boyz - rapido y furioso (reto tokio)
justin timberlake - lovestoned
petey pablo - get me out of jail
brick & lace - get that clear
obie trice feat. brick & lace - jamacian girl
timbaland- the way i are




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0