friday night lights.

fy fan vilken helg det har varit.

i fredags så skyndade jag mig hem efter jobbet för att möta upp salle på bussen till maddis. pizzorna var på plats när vi ankom. gav henne min present...tre flaskor vitt och en trevlig disktrasa. sen började vi dricka medans folk började droppa in. var en hel del folk och en jävla massa alkohol. stötte på maddis lillebror som är fjorton, kan ej bli bättre. vid halv två åkte några bilar in mot stan för att köra hem folk. själv stannade jag och var med sandra i en av hennes sämre stunder. blev jag,sandra,carro,jon och slangen som valde att spendera natten i ljungsbro. hamnade i dubbelsängen med sandra,slangen och jon. efter mitt sista toalett besök o sett en vandrade hårboll (maddis chinchilla) rymma från buren så var det lite action på det hela. pirre väcktes och under tiden däckade slangen i vardagsrummet. somnade tätt intill mellan jon och sandra.

vaknade igår och mådde hyfsat bra ändå. alla andra drog hem med jag var kvar och höll maddis sällskap till hon skulle in vid två till balen.

åkte hem och vilade och sen var det bara att börja om och göra sig iordning igen.

hem till mammi där mormor och lasse väntade på mig. middag skulle det bli och vi gick ågatan upp och ner men efter som mycket var abbonerat så hamnade vi tillslut på harrys. sämsta servitrisen men hyfsat god mat.

middagen var över och jag mötte upp sandra som hade kommit in till stan. hem till mig och sen kom maddis.
började dricka och sen drack vi några timmar. beslöt oss för taxi men inga hade pengar löst, men vi alla hade små mynt så vi skrapade ihop 65 kronor i mynt som tog oss till bankomaten på platensgatan där vi tog ut pengar och sedan gick vi till platå. kollade läget där innan vi gick till 55:an och fortsatte dricka. j var där. hälsade på honom men var för full för att orka engagera mig då. han var borta och jag insåg min förlust. drog till platå igen, tror jag i alla fall. sen vet jag att jag snackade med ett par nötter i några timmar utanför med pantea. blev några timmars samtal i några omgångar med j hur vi skulle göra, skulle vi ses eller ej?.
sa till p om hans urvalda ord tillmig för några veckor sedan. han såg både ställd och ångerfull ut men icke,han stod för vad han hade sagt och hade inte modet att be om ursäkt och svälja sin jävla stolthet. fy fan vad jag ogillar den människan starkt just nu.
hamnade tillslut ledsen med sandra i min säng pratandes om mina 18 ringda samtal till mr j.

vi käkade frulle ihop sen åkte sandra hem. tack för att du stannade vid min sida bruden.

idag har det blivit städanade,sovande och matlagning.

har kollat på några avsnitt av nya serien friday night ligts. den är riktigt bra hitills. förutsägbar och tonårsaktig men på ett bra sätt ändå. kommer nog ladda ner alla 20 avsnitt efter nu sett dessa.

veckans mest spelade låt:
fergie, bra val! you have god taste! i hennes nya video så har hon med min tonårskärlek som vi tjejer alltid har från kändisvärlden. jag har gillat honom i typ 6 år och det är först nu resternade folk upptäckt honom och usa. han är min, jag var först. hoppas jag får se mer av han nu i alla fall. hans namn är milo ventimiglia.

 ( milo med hans ex alexis bledel aka.rory gilmore)



Kommentarer
Postat av: Maddis

18 ringda samtal? oj.. jag stod nog för typ 6 av dom.

2007-06-04 @ 00:01:10
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0