för mycket kärlek har gjort mig oromantisk.

fan vad filmer jag ser på.

igår kväll så kollade jag på en film med zach braff och rachel bilson som heter the last kiss. rachel är så lik summer i denna film. hon kommer nog alltid ha kvar summer stämpeln. en riktigt bra verklighets film om rädslan för framtiden när man redan har allt.

känns som att så många filmer jag sett genom åren och så ofta som jag ser på film så är jag skeptiskt till allt inom kärlek för jag har sett allt på tv redan. jag vet alla lögner och lurerier...men det är väl bara på film sånt händer...eller??
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

idag så fick jag någon timmas sovmorgon och sen kunde jag gå ner till jobbet.

blev idag och imorgon som jag fick hoppa in uppe på kontoret innan jag ska börja på saab.

fick genomgång värsta förhöret idag för att det är en säkerthetsrutin när det kommer till att arbeta på saab. visste ej vad jag skulle svara på alla frågor, men jag är ju ej kriminellt belastad så det gick bra.

efter jobbet så gick jag hem och satte på en film.

så nu har jag precis kollat klart på little children. kate winslet spelar riktigt bra, men det tycker jag hon har gjort sedan titanic tiden. en liknade den tidigare filmen. handlar om vuxnas relationer.

ibland undrar jag, kommer det blir så, kommer jag bli som de, kommer jag känna så om några år?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

imorgon blir det jobb mellan 8-17 i stan.

sen ska jag träffa mina kollegor från saab avicomp och ha hejdå nisse fest för han går i pension, på sangria. ska bli trevligt med lite grillad entrecote, något kallt / gott att dricka och sen någon god efterätt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0