end of the season.

jaha vad har jag gjort de senaste dagarna då...hmm?

i måndags när jag kom hem från jobbet så satte jag på datorn och kollade på ett par avsnitt av friday night lights.
la mig i sängen och somnade ganska sent på grund av det är så ljust ute nu.

igår kom mormor o lasse och hämtade mig efter jobbet. åkte hem till slaka och där grilldade vi kyckling o åt färskpotatis.

mormor hjälpte mig även att skaffa hemförsäkring och gå med i facket så nu är det gjort. ska skicka in papprena till a-kassan med.

fick reda på igår att jag förmodligen har jobb till årsskiftet 08 / 09 om jag vill. har dock sökt ett annat jobb jag jätte gärna vill ha. men framtiden får utvisa alla svar.

en ny lägenhet med..en större och bätttre!!

idag efter jobbet blev det att se säsongsavslutningen av friday night lights. hoppas bara det börjar en ny säsong till hösten.

ikväll blir det att vara med min kära panter och kanske sara. vi sa att vi ska börja planera saker för sommaren..nice baby nice.

imorgon blir det 65-års fest för hela slanten.

börjar bli vuxen.

känns inte lika sorgligt längre, får se hur det känns om ett par månader.....

ps. har laddat ner några filmer jag måste se
- alpha dog (med justin)
- the pursuit of happines (med will smith och hans son)
- the queen (som fick en oscar)

asta la vista.

Kommentarer
Postat av: Maddis

ny lägenhet? spännande...

2007-06-14 @ 19:36:03
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0