avslutningsmiddag.

hehe jahopp har planerna förändrats lite då.

börjar inte ute på saab förrän på måndag och då startar jag upp med en säkerthetsutbildning för att själv få / kunna vistas på området, snacka om bra säkerthetsprinciper.

har varit uppe och jobba på kontoret i stan idag, ska även göra det imorgon och på torsdag fick jag meddelande om imorgon.

sitter bara där och drömmer om att ha det jobb de där uppe redan har. aldrig sitta på sin plats..alltid ha kund besök, sitta i långa möten, träffa konsulter, interljuva folk,n maila runt en massa och ha en arbetstelefon / mobil telefon som ringer konstant.

åh ge mig.

har precis kommit hem från middagen. var avslutningsmiddag för nisse g punkt som går i pension efter denna vecka. vi var lite över trettio personer som käkade på sangrias uteservering. jag käkade entrecote med klyftpotatis o vitlökssky, det smakade hyfsat (är lite känslig för segt kött), sen drack jag ett par cider till det och avslutade kvällen med sangrias egna vit choklad mousse till efterätt. notan slutade på 320 kronor plus 20 kronor för nisses mat som vi alla delade på. gott och trevligt var det, men rent ekonomiskt så är det tur man inte gör det allt för ofta.

nej nu ska jag slagga, en dag imorgon också.

måste ringa någon imorgon, har ju ej pratat med någon sedan i lördags :=)

ps. varför har ni en blogg om ni aldrig skriver i den, förstår jag ej riktigt..hmm??

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0