varför hoppas jag alltid på en ny stund med dig?

ja då har ännu några dagar seglat förbi.

i onsdags så blev det först en middag på 55an med nanna och mimmi, forsatt med en mysig kväll med mamma o annette från sthlm framför skenet bedrar. kvällen / natten spenderades med sandra o co. blev helrör på platens och en himla massa dansade i värmen. kom hem och var helt slut, och det märktes eftersom jag sov en bra bit in på fredagen.

fredag och ming palace är en bra kombination. gick dit med mormor och lunchade. sen blev det lite shopping. inskaffade mig nya skor, kjol, tröja,diadem och en ny klänninng. följde med mormor och lasse hem en sväng för att sedan dra till mostern min. sov med min lilla kusin lisa i en 90 säng inatt, lilla kattungen morris var på oss och mysade i flera timmar innan vi var tvungna o slänga han i det andra sovrummet med de andra för vi ej kunde sova med han liggandes på oss.

idag så kom både mormor / lasse och mamma / george över till mostern min för att vi alla skulle käka en god lunch.
skulle åkt till ikea efter men blev en snabbis förbi systemet i skäggetorp och sen in till stan istället.
gick en stund med de innan jag cyklade hem.

slappade en stund hemma och sen gick jag till 55an med melinda. var typ ett år sen man träffade henne men var riktigt trevligt att hon hörde av sig och få träffa henne. får se  om hon kanske följer med ut imorgon.
 
melinda åkte hem och maddis kom.

satte oss ned med jonathan och robban.

såg han komma inför dörren. såg han gå till kön till platens, men när jag väl var inne där sen så var alla hans kompisar där men ej han. den jävlen, varför vill aldrig ödet att vi ska träffas.

mitt hjärta slår fortfarande fort för dig även fast det borde stå stilla.

imorgon....eller idag blir det ju nu ska vi fira min stora syster som fyller 25år. blir en liten släkt tjej fest hemma hos mamma för att sedan dra vidare till harrys och bk. kommer bli jätte skoj, eller det brukar i alla fall bli det när vi festar ihop.

nu kanske jag borde sova, var bara så sugen på att blogga av mig.

ikväll var jag riktigt snygg i mina flashiga kläder, älskar när man är så nöjd med att allt på ens yttre ser ut precis som man hade en syn om att man ville att det skulle se ut.

du missade något!

asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0