våra tragiska liv.

igår efter jobbet så blev det en träff med sandra.

fastnade på gågatan med en greenpeace tjej som jag inte kunde säga nej till så nu är jag i alla fall greeppeacemedlem och ska skänka 50 kronor i månaden.

när jag stod där och skulle meddela mina personuppgifter så kom sofia förbi, min gamla kollega från malmslätt. hon var sugen på en öl på torsdag så hon skulle höra av sig. sen kom även mamma efter det. fullt ös men jag lyckades komma därifrån för att springa ner till sandra som stod och väntade på mig.

kommer ner och ser min nuvarande kollega maria sitta med hg (ryds herrgård) fd. driftchef och ska käka sushi.

sandra var sugen på 55:an så vi gick dit för och ta en cider.

satt där ett tag när vi beslöt oss för att hinna hem till mig för att se allsång.

gick förbi steves där cederborg och dt satt och slöade. första 20 min stod vi upp innan vi insåg att det var bara att slå sig ner. satt där i lite mer än en timma och disskuterade våra tragiska liv. vi försökte komma på bra ideer som skulle göra att vi tjänade en massa pengar. några ideer var barndisco, företagsfester och sen skulle vi starta en husmors vagn där vi skulle stå på ågatan på kväll/natt tid och sälja köttbullar, köttfärssås, roastade mackor och makaroner. slutligen så kom vi fram till att fortsätta på våra jobb var nog det bästa vi kunde göra, tragiskt men sant.

följde sandra till bussen innan jag cyklade hem och stekte mina pannkakor som jag har med mig i matlådan idag.

idag fyller lillsyrran sex så ska på kalas efter jobbet. ska bli himla gött med tårta, det är inte varje dag.

fick sms av nanna igår. den 11:e är festen. men innan det ska vi till tyskland, tror jag??

aja nu måste jag börja jobba lite här.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0