vad gör man en regnig söndag?

jo först kommer man hem från festen som var dagen innan.

det gjorde jag väl strax efter tre. satte på datorn och gick till sängen för att vila ett par timmar. blev bara någon timmes sömn innan telefonen ringde och jag blev bjuden på mat hem till "grannen" anna som bor högst upp på gatan. maten stod på bordet när jag kom och det blev ett par trevliga samtal med både anna,maria och hampus. var kvar till efter bachelor som jag var tvungen att se innan jag skulle gå hem.

gick hem och fick direkt besök av nanna som skulle hämta sitt kvarglömda smink.

pratade med pantea på telefonen och frågade om hon ville spendera kvällen framför en film med mig..klart hon ville!

lagade min matlåda lite fort (lyckades göra korv stroganoff) och sen satte vi på filmen. the wicker man hette den. sjukaste filmen jag typ sett, fattar den fortfarande inte. eftersom det var en oförstålig film så tyckte jag inte att den var så bra, men nicholas cage är bra som vanligt.

en regnig söndag framför en film, under en filt och med popcorn och saft kan man göra den regniga dagen underbar.

har haft en otursmorgon.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0