undra vad bögar pratar om?

igår så vaknade jag väldigt tidigt av att telefonen ringde.

ove ringde och frågade om jag kunde servera på ett bröllop från tre till tio ungefär. visst kunde jag ställa upp på det. tog mig till ryd där jag sedan blev upphämtad. kvinann som jag skulle servera med frågade om jag också efter bröllopsmottagningen kunde följa med till skänninge och hjälpa henne att diska allt. blev ett ja där med.

vid strax innan tio så kom vi från mottagningen som låg långt ut i skogen. tog över en timma för oss att komma till skänninge. fick bära ut alla värmeskåp och backar från bilen vilket var tungt som fan. ställde mig och diska alla uppläggningsfat och gratängskålar.

vi var klara strax innan ett. jag stank nog både det ena och det andra och var dyngsur av allt diskvatten. hade med mig partykläderna i väskan så jag bytte om lite snabbt och sen skjutsade hon in mig till stan.

ringde sandra o co. men de svarade inte. pantea o de var på platå och vill ju inte träffa han så sket i de med. grabbarna var på plaza, så där hamnade jag med de.

när jag kom runt hörnet vid city grillen hör jag hur någon brusar upp och blir jätte glad av att se mig. och vem var det inte om inte johan. han och matilda var där. var ju några veckor sedan man såg grabben nu.

gick in för att höra mitt namn skrikandes av gugge. ett puss här och där i hela ansikte bjöd han mig på under kvällen gång.

svepte en fem groggar på väldigt kort stund. var ju tvungen att bli lite full för att vara med de odrägligat fulla grabbarna :=)

var jävligt kul i början men sen spårade det ut. gugge vart portad i baren, tog inte lång tid innan han vart utslängd. han fick en varning av snuten och när jag kom ut så stod allard,david och martin och gjorde allt det kunde för att han ej skulle göra något mer dumt så de skulle ta honom.

om inte nog med han så kommer johan ut och blöder i hela handen. han har tagit sönder något glas eller något. fick blod på hela mina händer, men men vad gör man ej för sina vänner.

david den nyktra ängel förtjänar en eloge för att han stod ut och väntade på johan gugge och bob som vägrade hoppa in i bilen i cirka trettio minuter. sen skjutsade han hem de alla. vilken kille alltså!
kvällen blev inte som jag hade trott.

trodde jag skulle komma in, träffa han och sen skulle veckan vara räddad.

blidde ikke så?

varför gör jag alltid såhär mot mig själv, jag är ju inte en sån människa.

idag blev det en sen uppgång, typ efter tre någon gång.

en sväng nu på kvällen till trädgårdsföreningen med panter och sara. panter kläcker veckans kommentar: undra vad bögar pratar om?, heheh fy fan för henne!!

kollade på filmen knocked up med lizzi från grey's idag. skit bra film!

nu ska jag se på någon annan tänkte jag.

asta la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0