semestern har börjat...

fan igår på jobbet gjorde jag inte skit, men det ska man inte heller göra dagen innan semester.

drog hem till mammi en sväng.somnade i hennes soffa innan jag kom på att jag hade bråttom hem.

väl hemma var det bara att byta kläder och sminka på sig innan bruden ringde och sa att hon stod nedanför och väntade på mig.

började tralla ner mot stan när sara ringde och sa att hon kunde hämta upp oss för att hon hade valt att ta bilen p.ga regnet.

gick målmedvetna mot 55:an.

var bara nanna och jag som skulle dricka. började lite svagt med cider. panter kom förbi efter jobbet men hon valde med att avstå alkoholen p.ga arbete dagen efter. mahria lyckades vi tjata till oss att komma,men även hon körde så blidde ingen alkohol för henne heller. stina skulle ut så hon dök upp på 55:an, kul att se henne för det var ju ett tag sen.


kände efter två cider att jag behövde börja med lite starkare grejer. köpt in några omgångar med ett par drinkar till mig o nanna.

vi drack en massa blandingar:
- en black russain som vi gjorde till en white
- orgasm
- bosse
- jäger redbull
- caprinja (eller hur det stavas)
- någon annan god drink som josef gjorde med ljus rom och ginger ale
- en appel sour drink

när 55:an väl hade stängt. sara och pantea hade åkt hem och mahira med skulle hem så beslöt jag o nanna oss för att låta festen rulla på.

drog till plaza där vi fortsatte dricka lite.

träffade på fegge, fan vad söt den grabben har blivit. men han e  ändå samma gammla fegge. hans kompis var lite mysig, men tyvärr var han något för sandra och inte för mig och ni fattar vinkeln = - )

gick o käkade kebab. men tycker fan inte om de så mycket längre, jag är härdad.

trodde vi var på väg hem när vi träffade en bög med buffalo från norrköping. så jävla skön grabb. var väl inte hemma förän sent efter tre skulle jag tro.

blev lite snack om männen i våra liv för min och nannas del innan vi däckade totalt.

min nya replik "han höll om mig, han klappade mig på kinden, han tog på mig..såg du"?

får se vad som sker ikväll.
nanna jobbar natt, pantea jobbar 12 timmars pass till tio, sandra jobbar 14 timmars pass till nio, sara är på landet, grabbarna kanske dragit till vis? inte johan men han ska vara med flickan och maddis verkar vela och tvela.


hmm, får se då!


asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0