Norge, mayby here i come...

Jag är en impulsiv människa.

igår hittade jag lite au pair jobb i norge när jag satt på jobbet.

åkte förbi mamma en snabbis efter jobbet och fick mig lite lagad käk, gick ut på stan för att hämta pengar och sprang in i cederborg. riktigt trevligt och stå och snacka med den tjejen ett tag innan jag sprang till netto för att handla lite nödvändiga saker jag behövde.

cyklade hem och gjorde mig en pasta sallad till matlåda idag och sen diskade upp lite.

satte mig vid datorn och började skriva på en ansökan till au pair jobb. tog ett bra tag och sen började jag skicka iväg ansökan till cirka sju familjer. fick faktiskt svar från en agenecy direkt som undrade lite mer och sen sa hon att hon skulle ringa mig ikväll...nervöst! Inte säkert man får jobb men man kan ju alltid hoppas.

vad fan jag kan inte stå här längre och stampa på samma plats. jag flyttar från min lägenhet och jag säger upp mig från en fast tjänst men jag gör det som krävs för att komma ifrån ett tag så jag får viljab att orka plugga någon gång sen och inte fastnar i denna stad.

imorgon blir lillasystern min sex år, fan vad tiden går sakta när det kommer till den ungen :=)

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0