jag är inte förvånad.

igår var det efter jobbet en sväng till mamma innan jag kom på att idag ska jag köpa en ny mobil.

satte mig ensam på bussen till tornby och inskaffade mig ännu en rosa mobil.

drog hem till mamma där pantea och emmie väntade. emmie skulle fixa håret ljust. undra hur det blev? bra hoppas jag!

ikväll blir det allsång för hela slanten.

ibland önskar jag att man kunde skapa en robot som vän, en helt perfekt kompis som man aldrig skulle blir arg eller besviken på.

händer allt för ofta att man blir det, men antar det är livet ingen är ju perfekt i denna värld, fan inte ens jag.

väntar på bättre tider, för just nu finns de ej.

besikelsen över dig är större än vänskapen själv.

pants, vi måste partaja snart.

ditt nummer är nu raderat och snart kanske även du är det.

nu ska jag jobba!

asta la vista.

Kommentarer
Postat av: Päänt

yes box! bara du säger till ;)

2007-07-03 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0