icke utgång-utgång-icke utgång

lördag, brukar vara förfest med en rejälj utgång på platå. men icke.

igår mötte jag maddis vid åtta och hoppade på bussen till berga. gick rakt in och hittade martin,emil, stoffe och matte där. trodde bara det skulle bli vi så jag korkade upp.
men sen kom slangen,david,allard,bob och kina alex. maddis och jag trivdes bland våra grabbar.

skulle egentligen tagit det lite lungt med mina cider och inte gå ut. planerna ändrades drastiskt när jag såg emils sprit flaska. han ville ej ha den så det blev jag,maddis och david som började dricka av den. stoffe satt i hörnet med sina turkiska peppar shots som jag med fick glädjen att dricka lite av.
 
blev full rätt så tidigt in på kvällen,hmm?? hade jävligt skoj och hade hela tiden mitt mål i sikte.

sista timman spenderade jag utomhus i regnet med david. jag som hade sagt att jag skulle supa han under bordet visade sig hade gått rätt så bra, illa mådde han. folket började snacka om att dra in till stan men jag och david insåg rätt tidigt där att vi skulle stanna kvar hos martin.

alla andra tog på sig och drog, trodde vi men efter lagt oss till ro i sängen så ringer det på dörren. stoffe ska hämta lite grejer innan han ska cykla hem till flickan sin och upplyser mig då om att bob ligger uppe i martins nu mera ner spydda säng. fick ta på mig rollen att gå upp och titta till han ibland för att se så han ej kvävdes osv. la mig igen och det vart inte lång varigt för då ringde mobilen och martin frågade hur det stod till med de fulla pojkarna. sa att jag hade läget under kontroll och sen gick jag till sängs igen.
någon halvtimma gick och sen stod martin utanför sovrumsdörren och sa att det var bajs på stan. han gick och la sig men kom snart ner igen för att öppna dörren åt kina alex som skulle hämta sina nycklar. martin gick ilsken upp till sängs igen medans jag och david låg i sängen och snackade med kina alex ett tag. visade sig att han jobbade på min favorit resturang, ming palace..dit ska jag allt gå nu.

david hade en jävligt cool ipod så vi låg en bra stund och lyssnade på musik,kollade på musik videos och snackade skit. vet ej hur många timmars sömn vi fick. men vi låg och drog oss rätt många timmar i sängen idag.

käkade faluvkorv med makaroner innan vi båda skulle med bussen hem.

utan utgång måste jag säga att det vart en jävligt bra lördag i alla fall. fan skönt att skita i same old same old ibland.

nanna ska förbi här o hämta sitt kvarglömda smink senare ikväll så det blir väl en liten grej att göra.

nu ska jag vila en stund för att sen gå upp och göra min matlåda tills imorgon.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0