home.

fy fan vad jag avskyr henne. jag måste älska henne för att hon är min syster. men hade jag gjort det om jag ej behövde? hur länge till kommer jag orka ta all skit från henne? jag står inte ut. när jag är med någon annan så visar jag mina bästa sidor till största del. men så fort hon är med i bilden på något sätt så kommer djävulen i mig fram. att ha mamma på min sida finns inte, mamma stöttar alltid sin minsta och sin största och jag är bara den bortskämda mellersta ungen. så har det varit till största delen av mitt liv. vad har hon gjort för bra. som jag sliter och kämpar för att få det bra i livet. uppmärksammas det av mamma, nej det är hon som ej uppnåt något i livet som får mest kärlek och berömmelse. en vacker dag kommer det sluta med att jag tar avstånd helt från min familj. hur ska detta lösas innan det går till överdrift.

mitt sätt och lösa det på är genom spriten. får väl dricka med redigt ikväll. och stå till svars för alla alkis kommentarer jag får runt omkring.

kommer sluta som en alkis om jag ej tar tag i det största problemet jag har, min kära syster.

nej fan vad hemskt det låter, är ej så allvarligt. överdriver lite i ilskans hetta, men fan jag gillar inte den människan särsklit just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0