grabben gör mig fan knäsvag...

igår var det löne lördag.

åkte hem till mamma rätt så tidigt på dagen istället för att ligga hemma ensam.

vid sex tiden så kom min syster, hon som var anledningen till hela kvällen eftersom hon på tisdag fyller 25år.

med henne kom också min sysling, hennes kompis frida och även mammas kompis johanna.

var lite shan the man på dvd till en början innan vi sedan stängde av och kollade på sommarkrysset.

efter sommarkrysset så kom sandras efterlängtade partyskiva på, ganska nöjd med den med tanken på att hon hade lyckats få med 50 o justins låt.

vi drack och vi snackade.

sandra tog upp mitt blogg inlägg om henne. hade glömt bort det. men jag läste om den idag och den var inte så hemsk skriven som hon fick det att låta som igår. avslutar ju inlägget precis som jag menade, att det var skrivet i ilskans hetta.

drog ut strax innan tolv. lilla jag kom inte in på harrys, var för lite.
 
mötte upp sara och pantea.

de var opepp och nyktra. pantea tjatade lite om blue heaven dit jag verkligen inte ville och sara ville ej in på platå. jag ville inte till blue heaven och inte heller ngn annanstans först.

sen träffades vi i kön. vi har ju inte snackat sen vi slutade ses. har inte pratat med karln på 1½ år typ. trodde inte han skulle prata med mig. men efter sett hans blick, så visste jag att jag var körd.

han kände panteas gamla barndomskompisar så vi gick in på platå med de.

lämnade brudarna för att vira runt lite själv. hittade honom ute rökandes så vart några bloss ihop o sen en sväng till baren ihop. när vi var klara efter evigheter där så gick han mot dansgolvet men tänkte att han kanske ville vara ensam med sina vänner så jag virade vidare för mig själv.

pänt o sara sa hej då.

skulle gå in igen när jag hittade honom igen. fick veta att han hade gått och letat efter mig för han trodde jag var bakom honom in på dansgolvet innan.

fick veta att hans kompisar med hade gått hem så nu var det bara han och jag kvar.

gick upp och började dansa. gick inte och släppa blicken eller hålla händerna i styr.

strax innan tre får han jätte bråttom, sen vet jag bara att jag såg han en snabbis i garderoben innan jag sedan blir iväg dragen av david utanför.

fick veta att den kille inte är bra för mig och att jag inte ska vara med honom. inte direkt nykheter för mig egen del. jag vet att jag egentligen aldrig borde snackat med han men han gör mig knäsvag, vad ska jag göra?

efter en lång stund långt bort ifrån ågatan med david så vart jag lite otrevlig mot han för att jag var grining efter mat och mådde riktigt illa.

köpte mig vatten och en korv och sen gick jag hem till mamma.

vart några samtal innan jag sedan somnade, kunde ju inte smälta faktumet att han ännu en gpng hade dykt uppi mittliv som en blixt.

kanske inte kommer se han mer nu, eller..fick ju inte direkt något avslut på kvällen..??

idag varit o köpt pizza med anna r som jag mötte påvägen, alltid trevligt att stöta på henne. blev förbluffade av så många irakier i bilar som åkte runt och skrek av glädje i stan. kollade på filmen aquamarine med min lillasyster innan jag cyklade hem. 

nu ska jag åka och käka glass med nanna och mimmi.

shit, händer en massa strange stuff nu ju.

asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0