från dåligt till bra humör.

jasså då genomgick man ännu en svensk regning sommardag.

det går väl an när man är på jobbet, naturen behöver ju liksom regnet, men när man sen ska hitta på något efter jobbet så vore det ju trevligt med lite uppehåll.

efter jobbet igår så gick jag i alla fall till netto och köpte en cykelkorg, så nu är det fixat. svängde upp och sa hej till mammi innan jag åkte hem.

åkte hem och lagade skit äcklig mat, eller jag gjorde upptäckten att för mycket sweet chili sås smakar skit. men det har jag med mig som matlåda idag med, får se hur det kommer gå.

maten var klar så då satte jag mig på cykeln ner till stolplyckan. var på svin dåligt humör när jag kom fram,satt ut med panter i regnet och rökte ett bra tag innan sara kom och joinade oss och jag äntligen blivit på bra humör igen. beslöt oss för en nedgång till stan och gick i regnet ner till steve's. efter suttit där ett tag så flyttade vi upp till 55:an där vi köpte oss lite gott att dricka. funderade på ett helrör, men ganska tur att vi ej gjorde det...tror vi hade somnat efter halva flaskan. emmie som hade varit med ida på bio kom och sen beslöt vi som gemensam grupp att vi var trötta och ville hem.

idag får man se vad som händer och sker.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0