ett väldigt trevligt samtal.

igår var jag hemma hos mamma på dagen o tvättade och fick lagad köttgryta.

åkte hem för att se vad som skulle hända under kvällen.

såg  att mobilen ringde och upptäckte att det stod anna banana på skärmen. henne har man inte pratat med på många veckor nu. min lilla annie som jag annars brukar prata varje dag med. var bra med henne, hon kanske skulle komma hem ett par dagar snart. då är det lördag!



satt i telefon i tre timmar i sträck igår tror jag.

tillslut åkte jag ner till mammi och hämtade lite sprit för att sedan bli upphämtad av martin. drog till maddis i ljungsbro.

väldigt trevligt. fick i mig några groggar och sen skjutsade martin in oss till stan. checkade läget på 55:an, tog en rom och cola och sen skjutsade martin hem mig. skönt!

fick ett samtal tidigt imorse. var min mammas morbor ove som undrade om jag kunde servera på ett bröllop ikväll. var några år sedan jag gjorde det nu, men visst sa jag.

börjar nu snart, ska bli riktigt roligt men jobbigt kommer det bli.

hur ska jag hinna och ta mig till ljungsbro ikväll?

aja allt löser sig, för ikväll är det lördag!

asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0