singstar kväll med brudarna.

etapp ett:
kvällen började med att jag satte mig på bussen till salle och där fanns även sandra och maddis. dem gjorde sig fortfarande i ordning så vi väntade in resten av packet. ellen,sofia,emma och anna kom även dem sen. alla korkade upp och det tog inte en lång stund innan vi alla hade slagit oss ner i soffan för att grabba tag i mickarna och sjunga låt efter låt. vi både duellerad en mot en och sen fyra mot fyra. det gick riktigt bra för mig för att vara nybörjare och det var riktigt roligt måste jag säga, får bli fler sånna kvällar. när vi alla hade blivit riktigt dragna om inte mer så gick vi in mot stan och etapp två.

etapp två:
alla drog vi in på plaza och snart kom även grabbarna som hade firat dennis 20-års födelsedag. vi var ett stort gäng från början men en efter en tyckte jag folk försvann. anna drog hem ganska så skapligt för att hon mådde dåligt, emma drog med sista bussen, maddis antar jag försvann till 55:an och sandra fanns sig en grabb. sofia, jag och anna höll i oss med sällskap av grabbarna på dansgolvet. drink efter drink drog jag in med, innan emma åkte hem så bjöd hon mig och fia på tequilarose shots som smakade skit. knappt att jag behövde dansa kroppen rörde sig ändå av allt vinglande. men högtalaren tog jag och johan, men det är tradition. stötte på pantéa, sara och elin med, var inte igår man såg dem kändes det som. fick för mig att gå och möta martin så gick till 55:an där vi var en lite stund innan det stängde och sedan följde han mig tillbaka för att sedan bli upphämtad av sin bror, lovade att ringa på tisdag så jag hoppas jag håller vad jag lovade. kvällen slutade inte vi tre utan då gick vi till hakepi där jag köpte en tallrik som jag tog ett par tuggor av och sedan kastade, skällde ut en kille och sen skulle jag och salle följa killarna till stora torget för att sätta dem i en taxi och det gjorde jag tillslut.

etapp tre:
ringde sandra för att möta upp henne och hennes ragg som gör att vi sedan hamnade i en lägenhet hos hennes ragg i berga. tror inte jag sov en blund var så hungrig och full så det var inte en bra blandning. fick med mig sandra att ta bussen från berga centrum strax efter nio imorse. la en pizza vi busshållsplatsen innan påstigning. kom hem och gjorde allt för att få i mig något men det gick illa, somnade en timma och sen var maten klar. sakta men säkert förde jag ner maten som nu gjorde att jag kunde somna helt. johan påminde mig om mitt samtal till han i natt som gjorde att jag väckte bror hans. förlåt!

nu väntar jag på one tree hill som snart börjar.

maddis jag tror vi kommer ha 5 hårda dagar i skottland. har hittat mitt pass så imorgon ska jag börja packa. längtar enormt mycket.

fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0