precis vad jag behövde.

har blivit hett på minnen. gick igenom min dagbok från lunar idag. kan inte fatta att jag har skrivit en del saker som jag skrivit,känns inte som jag. har skirvit i gåtor om folk som jag idag inte själv ens kan komma på vem jag syftade på i det jag hade skrivit, bra! gud vilket roligt liv jag har haft, precis som nu. läste om mycket fest,fika,tjejkvällar,skottland,bulgarien och en massa annat skoj. inte ofta det står om något tråkigt. ungefär som i min blogg nu,fast nu har man vucit upp lite mer känns det som men när jag läser denna blogg om några år så kommer det antagligen kännas likdant.

har haft så tråkigt hemma idag, måste få jobb snart? efter tre veckor nu så klättrar jag på väggarna. med admir räddade mig och vi var precis och tog en fika. den killen får mig att skratta, även fast han har flickvän nu så får vi inte glömma varandra. en fika i månaden minst.

förlåt anna, tänkte inte så långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0