mamma nathalie.

idag så påbörjade jag städningen av mitt rum, har kommit mindre än halvvägs men jag får fortsätta en annan dag. ska ju ändå börja packa ner allt i flyttkartonger snart.

fick stor besök idag, min moster och mina tre kusiner kom förbi en stund efter att de hade varit på bio. nu står jag här och har lovat att vara barnvakt till de imorgon istället för att det ska gå till dagis/fritids. pernilla hämtar mig vid strax innan nio ikväll och antingen kommer jag hem sent imorgon kväll eller så kommer jag hem tidigt på fredag morgon. men det är skönt att få åka ut till landet och leka av mig lite än att bara sitta hemma och vara rastlös i väntan på att det ska bli fredag och fest.

håller på att bränner skivor till festen, det kommer bli så bra musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0