kvällen i en berg&-dalbana...

nyårsafton är så överskattat. i år hade jag verkligen inte överskattat nyår med att köpa en massa nya kläder,lösnaglar,glitter till håret. Att man för två månader sen redan skulle gjort planer är bara hemskt. Klockan sju i lördags så frågade Panteá om jag och Anna ville hem till henne och vi tackade Ja!

efter en utekväll med admir på lördagen så kunde jag faktsikt sova ut ganska så skapligt  på söndagen.

skulle möta upp anna strax innan sju. vi gick till Pantéa. När vi kom dit så såg vi Emmis fina mästerverk med kex,ost och frukt, det visa sig vara lika gott som det var fint (i början). Maten tog tid,men sen satte vi oss ner för att avnjuta en middag med potatisgratäng,råbiff (eller vad det nu hette). Fullare blev man ju och jag med mina strumbyxor hade svårt upp och ner för panters hala trappa. Anna och jag strax efter elva beslöt oss föra att dra in till stan. Efter ha sett att man var chanslös att komma in på gula huset som var abonerat så stod jag och anna med en massa andra och hade ett eget lite fyverkerikalas mitt på ågatan. Besvikna som vi var för att igen av oss kände nyårsstämmningen så var det nästan påväg att bli hemgång när jag tvingade med henne in på plaza. Väl där inne så hittade vi bob,johan,fegge, markus och vad nu den femte hette. Markus och vad han nu hette bjöd mig och anna på drinkar i baren i omgångar. Nu böärjade vi bli skapligt fulla. Har världens blåmärke idag tack vare johan, fegge och vad han nu hette, de körde in mig i plaza förnstret så jag slog i typ hela kroppen i fönsterbräcket..aj aj. Killarna var riktigt trevliga och jag och anna hade riktigt skoj. När vi sen vid fyra var på väg hem så pratade vi om att vi oftast lyckas få det riktigt roligt.


nu är det fredag som väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0