inte ofta man gör det..

usch vad tråkigt det är att vara arbetslös, men det är inte heller lätt att hitta jobb att söka eller få jobb.

först var jag bara hemma och var rastlös innan jag kom på att jag kunde gå och hya ett par filmer. på vägen till filmhuset så såg jag "han", måste varit ödet! hyrde mig en beck film och en tjejfilm och så la jag mig några timmar och myste. mitt upp i filmerna så ringde sabina, men jag avböde att åka dit för att det kändes som att klockan var för mycket för att bara åka dit ett par timmar, det får bli en annan dag. sedan så fick jag ett till samtal och det var av panter. hon frågade om jag ville hitta på något med henne och sara, och det kändes närmre så det tackade jag självklart ja till. vi möttes upp på stora torget och gick sedan till steve's för en liten fika. kvällen slutade inte där utan pantéa envisades med att vi skulle spela biljard så vi gick in på plaza och tog ett bord. jag vann faktiskt första omgången när det var dem två mot mig. jag är faktiskt tacksam att panter kom på idéen för det var väldigt trevligt och inget man gör sådär ofta,men det får bli ändringar på nu.

vi bestämde med att vi ska dra ut på onsdag, miss p fyller ju 20 efter tolvslaget med så vi får sjunga för henne då!!

får ser vad morgondagen har att erbjuda som arbetslös.

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0