i'm not ready to make nice.

igår var det en sen utgång, mötte upp pantéa här nedanför mig strax efter elva. först fick jag följa med henne till burger king. mötte faktiskt på hampus där som sa att vi måste skriva på kontrakten för lägenheten och att jag får den om 3 veckor (yippie). sen drog hon och ja till 55:an, länge sedan jag köpte alkoholfritt så jag slog till på det och panter tog rödvin. när det stängde så var vi eller mest panteá inte trött så vi gick hem till mig och kollade på kort ,tv med mera. tror hon gick hem sisådär strax efter tre och då slocknade jag direkt. 
 
idag när jag vaknade fick jag ett sms av sandra, hon undrade om en fika vid tre skulle funka bra för mig? - absolut! en fika blev det också innan jag skulle hämta min sprit och hon gå och jobba.

blir nog att börja göra sig iordning snart för att bege mig av till niccis, emma skulle komma förbi med även fast hon inte ska med ut sen (sorligt nog) men jag hejar på henne!

varför händer det inte dem bästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0