i helt nya ögon.

igår var det party. jag,lidberg och sabina förfestade hos anna, eller det var bara jag och sabina som de drack för de andra två skulle inte med ut. det var jätte trevligt och bara träffas och umgås det är inte alltför ofta det händer nuförtiden. vi halv elva så drog jag och sabina in till stan för att möta upp pantéa och sara. vi drog in på platens. jag tog inte så värst lugnt, utan jag bara började häva i mig drink efter drink. det var inte så mycket folk man kände utan det var mest folk man kände igen. kom fram två grabbar vid olika tillfällen och bara "jag känner igen dig", jag bara ja ja det gör du säkert. det roligaste var att han var där, jag har aldrig sett på honom på det sättet, men igår vet jag inte vad det var med mig jag höll span på honom hela kvällen. vet inte om det är något mellan han och hon men det får jag ta reda på. har en känsla av att han kan vara ganska så bra för mig, men som sagt vilken kille sen februari har jag haft intresse för i mer än en vecka?. senast jag var kär var ju i februari och det är snart ett år sen.

igår när jag kom hem och kollade datorn lite snabbt innan jag skulle stänga av den så hade två skrivit till mig.

1. Theresé  säger: du festar för mycket nathalie.
2. Anastasia säger: Fan vad du festar mycket, det är ju bara torsdag

tydligen inte bara mamma som håller koll på mig (hehe)

idag blir det lungt, har precis kollat klart på "50 first dates", den blir bara bättre och bättre för var gång. tänkte jag skulle kolla på en "prinsessas dagbok två nu".

på fredag blir det party med admir.

sitter och lyssnar på peter lundblad - ta mig till havet (min och mormors låt)

GRATTIS PANTÈA PÅ 20-ÅRS DAGEN!!!

förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0