har alltid älskat dem.

har precis kollat på mitt absoluta favoritprogram. oprah! idag har jim mcGreevey där, en fd guvenör för new jersey. och varför han är fd guvenör är för att han avgick på grund av att han valde att gå ut med att han är bög. han hade under flera år bedragit sin fru med en man som han trodde älskade honom (men som egentligen bara ville åt makten). under 44 år så har han valt att hålla inom sig sin riktiga sexuella läggning, han röstade till och med emot giftermål för homosexuella för att ingen skulle börja tro att han var bög. nu efter två år sedan han valde att gå ut så lever han i en stor herrgård i new jersey med mark, en australiensisk man som han träffade på ett coctailparty för homosexuella. att bara höra jim's historia, det är ju helt otroligt. han har skrivit en bok om allt, jag måste kolla upp om den har kommit till sverige för den vill jag verkligen läsa.

jag är ingen bok människa men nu finns det några stycken som jag vill läsa:

* jim mcgreevey - självbiografi
* magdalena graaf - självbiografi
* he's just not that in to you

 säkert några fler.

i voted for GAY rights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0