en hyllning.

jaha då var det söndag igen då. gårdagen var helt ok. lite förpartaj hos mig. började med mig och emma, sen kom maddis,niccis,matte,johan och bob. vi satt här och drack lite innan vi skulle gå. flickorna gick i förväg medans jag och grabbarna stannade för att prata med amer. inte ofta man ser honom,han var väldigt otrevlig mot mig i början men det kan jag egentligen förstå men sen blev han den gamla vanliga björnen. historian, den finns. ringde till brudarna för att se vart de var, så vi gick för att möta upp dem på plaza. maddis hade dragit till 55:an, men det kom inte som en chock =). pojkarna var inte på humör igår, men som johan sa "man kan ju inte alltid vara på topp" och det stämmer ju verkligen. jag,emma och niccis drog till gulan, jag var knappt inne stod bara utanför och pratade med min gynekolog till vakt. han stod och värmde mig och bara sa "du är så gosig"....det är en av dem snällast jag träffat tror jag. emma och niccis drog hem, men innan vi sa "hej då" så kom det "party på onsdag"..lät som en ljuv stämma i mina öron. gick tillbaka in på plaza för att hämta jackan,trodde grabbarna hade gått hem efter mitt långa samtal med en, men de satt där så sött i sina stolar och chillade som dem sa. dem hämtade jackorna och erbjöd sig att följa med mig till hakepi, men jag gjorde en dem och köpte pommes med kebabsås och tog med, som jag sedan åt utanför med fingrarna som jag konstant fick slicka av kebabsåsen från. vi gick för att möta upp bobban som var utanför bk = burger king. dem skulle ta en taxi så vi stod och väntade tills dem hittade den som matte får rabatt hos. jag gick vidare mot husvagnen där virre stod och väntade på sin kycklingkebab, han bad mig vänta för att han änå skulle åt samma håll, det var trevligt sällskap på hemvägen.

jag fick bara en känsla idag, jag är så tacksam just nu. visst jag är arbetslös för tredje veckan men det ska vi nu ordna upp snart. utan det jag är tacksam för är mina vänner. jag måste nog ha hittat de bästa av alla. dem är alkholiserade partypinglor,omtänksamma,snälla,givmilda och väldigt kärleksfulla. jag trivs så bra i deras eller ska jag säga erat sällskap, för många av er läser ju denna blogg. utan er så skulle jag va moppen som var nykter,tråkig,snål,elak och bitter.

nu har nedräkningen börjat, snart börjar one tree hill.

snart, då sker det. hoppas bara jag är redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0