before i leave.

idag har det varit en stressig dag.

vaknade upp med maddis i johans pappas säng. väckte johan och stolle sen power napade vi väl en liten stund innan vi tog bussen in till stan.

gick till steve's och mötte upp salle. blev lite mat i magen och en i gång sättning av sandras pressent, men än är den inte helt klart.

maddis och jag gick och växlade pengar och sen en snabb tripp hem till mig.

strax efter hejdå stunden med maddis så gick jag för att möta hampus utanför stångåstaden för att gå in där och fixa med lägenheten. allt blev inte klart men en lång bit på vägen har vi kommit nu.

efter stunden med honom så kom emma och mötte upp mig för att för andra gången för mig del gå till steve's och ta en fika.

hem och starta upp packningen för resan imorgon och samtidigt packa lite i mitt rum för flytten om en vecka.

jag är enormt stressad men vad passar inte bättre då än en kväll med ugly betty och grey's anatomy. blir bara bättre och bättre vecka efter vecka.

imorgon ska jag:
* köpa minneskort till min digitalkamera + batterier
* lunch med mamma och george på mingan
* träffa hampus och skriva på kontraktet för längenheten + säga hej då till han
* packa ner det sista
* ta bussen med maddis till skavsta
* flyga till skottland, yippie!!

aja nu hörs vi kanske inte på någon vecka eller så. kommer sakna er men vi kommer snart tillbaka men en massa skavller att berätta.

sluta vara i mina tankar och drömmar hela tiden.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0