årets gott & blandat 2006...

Jag listar året olika saker

Årets låt:
* Justin Timberlake - My Love
* Gnarls Barkley - Crazy
* Lily Allen - Smile
* Pussycat Dolls - Buttons
* Dixie Chicks - Not ready to make nice
* Sandi Thom - I wish I was a punk rocker

Årets artsister:
* P.Diddy
* Justin Timberlake
* Nelly Furtado
* Beyoncè
* Pussycat Dolls
* Akon
* Snopp Dogg
* Christina Augilera
* Gavin DeGraw

Årets nya upptäckter för mig:
* Lily Allen
* Gnarls Barkley
* Arctic Monkeys
* Dixie Chicks
* Micheller Featherstone
* James Morison

Årets bästa tv-serier:
* Grey's Anatomy
* Ugly Betty
* Supernatural
* Cold Case

Årets fortsättande bra serier:
* OC
* One Tree Hill
* Oprah
* CSI (alla tre)
* McLeods Daughters
* Gilmore Girls

Årets kläder:
* Klänningtunikan
* Leggings
* City shorts
* Stövlar
* Långa halsband
* Pingvintröjor

Årets mobil:
* Nästan alla mobiler som kommit ut i färgen rosa

Årets fylla:
* Studenten
* Cypern
* Skottland
* 523:an
* Mammas 40-års fest

Årets bästa partydag:
* Onsdag
* Lördag

Årets kändis nyhtet:
* Bradgelinas förhållande/barn
* Tom och Katies förhållande/barn/bröllop
* Kate och Petes förhållande
* Mikael Persbrandt och Sanna Lundells förhållande/barn

Årets alkohol:
* Orgasm
* Rosa Pantern
* Vodka Redbull
*  Laktrisshots
* Päroncider
 
finns mycket mer att lista men om jag fortsätter mer än såhär så kommer jag bli så besatt att jag snart kommer lista årets bok osv...

Ps. läs även tidigare blogginlägg om årets höjdpunkter/årets mindre höjdpunkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0