varför vara två,när man kan vara flera?

igår var det ju alla hjärtans dag. kände inte riktigt av dagen förrän jag såg små tjejer på stan med rosor man skickat runt i skolan som man gjorde i högstadiet. det var tider det. en chokladask fick jag av mina kära mor när jag besökte henne o en pressent av mormor kommer i helgen. fick ett par sms och någon som skrev på msn annars var det bara en helt vanlig onsdag för mig.

men det var det ju inte heller egentligen för jag fick jobb. så nu ska jag börja jobba på måndag vid tio och skriva kontrakt imorgon vid halv elva (jag som trodde jag skulle få sovmorgon) men kontraktet är mer värt. fick veta att lönen kommer ligga runt 15.000 i månaden så får se vad dem fastället på den fronten imorgon.

för att fira detta underbara så blev det en sen förfest hos mig med emma,maddis, calle-alex och johan. fulla blev vi nog allaihoppa i alla fall jag blev det. hade en riktigt trevlig kväll på platens med öronslick och annat skoj. trodde emma skämtade när hon sa att vi kanske borde hämta ut jackorna och att kvällen var över. två grabbar följde med oss två hem till mig och så slutade kvällen.

dagen började segt idag, snoozade ganska länge innan jag kom in till stan och hälsade på mamma en snabbis innan jag hoppade på bussen mot jobbet, där jag nu sitter. näst sista dagen o jag är hur uttråkad som helst.

blir nog så att panter följer med mig hem ikväll och myser lite, men först måste jag diska min enorm disk som jag samlat på mig under ett par dagar nu. blir mycket glas efter en förfest och en middag för fyra.

ska jobba sista stunden nu.

syns imorgon packad och klar!

Kommentarer
Postat av: Maddis

JAG DISKADE JU LITE IAF!!!!!

2007-02-15 @ 23:43:53
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0