ojdå.

väldigt länge sen sist. har ju inte ens bloggat om skottland, får blir en dag.

men jag har det bra. flyttat hemifrån och allt. har folk här nästintill var dag och mysigt är det. mästerkock har jag med blivit..jobbar nu en vecka till och sen hoppas jag på ett annat jobb. var ute i fredags och det var jätte skoj alla var vi fulla och kvällen slutade med att matte,martin.johan,bob,calle och anna följde med mig hem och sov. fulllt men mysigt var det. i lördags var det shlager kväll i mjukis med brudarna och sen blev det en nykter och oplanerad utgång med pantéa. träffade grabben från platens, så gick ganska så hett till där. pantéa och han följde med mig hem och sov här.och sen i söndags så jobbade jag och sen följde panter med mig hem o kollade på grey's anatomy avsnitten från säsong tre, så jävla bra!


imorgon kanske det blir filmnatt efter jobbet med bland annat maddis och johan och så får vi se om någon mer joinar.

längtar till helgen för då blir det säkerligen party.

aja nu har jag berättat lite vad som försigår.

cheers,bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0