tjocka släkten!

oh nu är det inte många timmar kvar tills jag är hemma

fick veta av stora systern att hon ska komma över till mamma på middag imorgon. jag har valt köttgryta, potatis och gelé..precis som sist!

sen snackar jag med jossan, lilla eller hon har ju fått betyg för första gången nu så får väl nästan säga stora jossan får jag träffa på julafton tillsammans med hennes syskon jenny och sebastian

vet att sara, sessan, jeppe och matilda också längtar och det gör jag med

mormor och lasse och det ska bli så kul och berätta allt

george ska få fixa mitt hår

men bäst ska det bli och se mamma på resecentrum 15.54

är lite tufft och åka från pinglorna här, men dem ser jag ju snart igen!

nehe om man skulle se om man kunde somna då, kommer bli svårt som alla andra nätter när man väntar på något

får ju sällskap 4 timmar av sara på tåget imorgon, så hoppas sällskap gör att tiden går lite fortare

snart så...

hade!



Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad kul att du kommer hem, hoppas du får det bra i Linköping. God jul och gått nytt år!

2007-12-26 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0