stackars lilla rika flicka

en bra dag, helt klart!

först nummerutdelningen och sen begav jag mig med sandra till kyrkan

mötte upp carro m pojkvän och carro m vinet på vägen med

vart godisutdelning,klä julgranen, namnlek så nu kan jag allas namn, gröt och sen en massa fnitter

på bussen hem kom det på 20 brudar i 16års åldern, dem gick på i rika jar och hade vart på en förfest. dem stod, dem grät och dem satt. en som stod ramlade och slåg i huvudet i trappan. såg jacket i huvudet och allt blod och fick rycka inn med mina undersköterska skills. dem var lugna och lyssnade på mig. jag var dock tvungen och hoppa av så hoppas dem lyssnade och tog henne till sjukhus annars bådar det inget bra

aja nu fick jag nyss en kommentar av maddis att det ej är gratis på platens på lördagar. och det vet ju jag och sandra med, hehe vi tänkte att det vae fredag. men maddis sa med att hon var på. nathalie med adrenalinet på topp efter hemgång, en full fullare maddis och sandra (vad det så, maddis?)...det blir lovande! tror vi kommer få ett besök av bosse, men vem vet...

nej sova nu, julklappar imorgon

natt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0