she's out of my life

idag är det sex månader sen du lämnade oss på jorden. kan bara tänka mig alla som lagt en tanke på dig idag. du var ju så älskad av så många. jag kommer den 23e och tänder ett ljus och snackar med dig.

mm har jag gjort idag då?? hmm..frukost med barnen, julmusik tidigt på morgonen var väldigt mysigt. lämnade maria, lekte lite med sofie ute i snön, men hon tyckte det var så rart så vi gick in. myste inne, hon badade och sen somnade hon. jag själv var så trött så jag somnade faktiskt med. helene kom hem och efter hennes drama beteende så gick vi ner och hämtade maria. han var där men jag var ej på humör idag så det får bli en annan dag. gick hem och snabbt bakade ihop chocolate chip cookies och sen gick jag ner och pyntade mig. kom upp og då åt vi allesammen och sen gick vi ner till skolan där helenes klass o dem andra tredje klassarna skulle ha julföreställning. en sån söt autistiskt mulatt tjej, så söt hon var. föreställning var jätte bra och etterpå så gick vi ill klassrummet og åt pepparkakor o clementiner. barnen var runt mig hela tiden, alla barnen är ju så hyggliga och många känner jag ju igen vid detta laget. man fick lotter och jag lyckades sno till mig 22st som jag sedan vann  tre ting på. var fan värre än barnen jag.

drog hem och blev snabbt därefter upphämtad av carro och drog till sandvika. en fika utomhus är ganska hyggligt en sådan här kväll. vi har ju inte setts på några dagar nu så vi hade mycket och snacka om.

nu sitter jag här. imogon jobbar jag 11-18, sen ska jag hitta på ngt med carrorna, sen är det fredag og jag jobba 9-15.30 och sen är vi några som är bjudna hem till lovisa på pepparkaks og glöggkväll, sen är det lördag och jag och vickan har våran efterlängtade fest, sen är det söndag og det är julpyssel dag med familjen.

få tiden och rulla nu, har mycket att se fram emot.

hyggligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0