rosa och hello kitty

oh vilken lyckad dag det var igår

drog tidigt in till oslo för och möta upp vickan på oslo s.
gick till vinmonopolet och inhandlade två vinflaskor och en liten jägerflaska
åkte hem och lagade godaste fiskgrytan med lax
gjorde en partylista på datorn
gjorde oss iordning
tände ljus
och sen kom folket....

....i grupper kom dem och vi slutade med mig och vickan på typ 15 pers varav lite extra tack vare att vickans roomies hade en förspel på deras rum med

jag och vickan fick såna fina paket. alla mina var under den röda tråden rosa och hello kitty. precis som jag önskade mig!

image181


när vi öppnat presenter så fortsatte festen hårt. vi dansade och vi sjöng.
jag och vickan shottade jäger, jag fick i mig 5-6 st..bra gjort!

vid halv tolv hoppade alla (förutom vickan, hon mådde inte bra) på trikken in till nationaltheatret.

jag och carro med pojkvän lyckade dra med oss en kille från västerås som sedan blev utslängd två gånger pga vara för full så vi sket i han sen.

vi gick till sportsbar café. ett väldigt svenskt ställe tydligen. träffade alexander hägg, björn elvin, patrik delby, simon liljegren, ida, sara (tror dem heter så) och fyra till lkpg killar. fan linkan har verkligen spridigt ut sig.

dansade gärnet en stund i början. men...

... hade ju funnit min dröm kille
han var så söt, blev ingen privat stund desvärre, men mycket mys och nummer byte blev det. hoppas att se han nästa helg.

image185


image186

carro och jag tog taxi hem efter stått i en taxikö med en skit rolig kille.

somnade strax efter fem och vif elva var det bara upp idag

åkte hem, gjorde mig iordning och sen kom tines släkt. vi har haft juleverkstad och jag har gjort en massa fint. fick höra av annik och helene att jag är bra på allt, kul och höra!
mådde dåligt på slutet men bara ta en tablett och dricka massa vatten sen kom carro m ölen och hämtade mig

åkte till macken och köpte pizza som vi åkte hem till mig och åt, sen har vi bara snackat skit och slappat.

nu sitter jag här i min nya hello kitty pyjamas och är så nöjd med hela gåredagen och denna dag

min mor fyller 41år idag, känns konstigt och inte vara där

denna vecka hoppas jag blir lite lugn, ska till och med vara ledig tisdag förmiddag så jag ensam kan åka på träffen. vore så skönt!

nu är det långt kvar till en vecka hemma,ska bli skönt men just ju längtar jag bara till helgen.

god andra advent!

image184










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0