pantéa och sara

nu sitter jag här en ny måndag närmre jul

är skitt pigg och ser fram emot denna vecka som arbetsmässigt kommer vara väldigt skön. var nere i barnehagen i morse och det gjorde min dag ( om man säger så)

ringde mamma och mormor förrut. behövde snacka lite med kvinnorna. mamma mådde bra, hon lät glad och hon lät som min mamma alltid brukar göra och det var härligt. mormor blev lite chockad när jag ringde henne på jobbet men också hon glad att höra från mig. jag var tvungen och höra hur det gick med mina klappar, men dem hade hon inte starta med..hmm inte likt mormor men vet att dem alltid ligger där under granen sen så behöver nog inte oroa mig alltför mycket. jag har ju inte ens själv köpt mina julklappar ännu.

har badat sofie och sen lagt henne, hon är inte helt frisk den där lilla jenten alltså.

gick in på mailen och såg att någon hade kommenterat min blogg. det var PANTÉA....
fick veta att jag var saknad och att hon / dem har massor dem vill berätta. man kan ju tro hon är snäll när hon skriver något sånt men jag blir så arg. hon får mig ju och sakna dem så mycket mera. ni får tycka jag är jobbig som tjatar om det i min blogg jämt men jag kan inte rå för det. i fyra månader till kommer det vara så. ska direkt hem när dem kommer hem, ska inte missa en sekund. men hur blir det när jag sen åker tillbaka och dem är kvar? eh det tar vi då...

pantéa och sara, kom hem snart! fatta hur mycket vi har och berätta för varandra. sen hur kul det kommer vara och festa ihop igen. ni ska veta att det sitter en tjej i oslo och bara väntar på att hennes vänner ska komma hem. hon saknar allt med dem, även det dåliga. hon älskar dem mer nu än förr

image170
pänt och jag innan en vanlig vardags utgång

image171
sära and med got the bling bling

image172
en sån himla rar bild
image173
innan måndagsklubben då vi slutade på statiol natten mellan måndagen o tisdagen vid fyra på morgonen :=)

image174
en av mina favvisar, nannas hejdåfest o detta är vännerna hennes
image175
shit detta är länge sen, tror sara's 18-års fest

image176
också sara's 18-års fest, undra om någon inte har förändrats sedan denna bild....

image177
min och maddes fest för sthlmarna, klart pänt var där med ett leende på läpparna

image178
sära var med där och posade min sin nuvarande resekamrat pänt
image179
hittade denna söta bild från när vi var i skottland,tror jag och pantéa precis hade piercat tungorna innan denna bild togs
image180
ÄLSKAR DENNA BILD!

kommer säkert få skit för lagt upp någon av bilderna, dem där brudarna brukar klaga..hehe

kom hem nu, så vi kan ta nya bilder börjar få slut på dem!



Kommentarer
Postat av: Sara

ahhhh....saknar dig ocksa sa himla mycket vannen! vill ju bara krama ihjal dig nar jag laser det har!! Bilderna ar for javliga, ja....men bara for att det ar du sa ar det okej for den har gangen!! Alskar dig vannen, pussar!

2007-12-04 @ 08:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0