oh...

vilken dag jag haft idag

började med en underbar natt i min hello kitty tröja o mina hello kitty strumpor
stod upp och klädde mig lite fint och sen trallade jag genom skogen ner till sandvika
anna, anna, lovisa, lisa och carro kom, kunde inte bli mycket bättre
snackade lite skit innan vi entrade storcentrat
handlade med setterberg och carro, carros kort funkade ej så dem fick ställa tillbaka alla varorna, pinsamt!
carro och jag tog bussen hem till henne för att sedan ta bilen hem till mig
åt grandiosa pizza till lunch, så himla gott
gick upp till mig och började lite med maten jag skulle laga idag
tog bilen ner till barnehagen och hon fick äntligen se min snygging där nere och hon sa när vi hade gått ut "nathalie, det där var en pudding" och det bästa var att jag redan visste att hon skulle säga det
gick hem med selma och maria
lagade skit god mat, tomatsoppa med tillbehör och pannkakor med sylt
suttit med en kopp te och snackat julklappar med tine
lagt sofie
lagt maria
lagt helene
och gått ut med hunden på en lite promenad.....

nu sitter jag här

hade ju inte sett han på så många dagar när jag såg han idag. öppnade dörren och så stod han där. han glömt vad han får mig och känna. snart måste jag börja göra något åt saken. men blir kluven i huvudet efter helgen.

ps. vart så glad när jag såg att sandra skrivit på msn förrut. båda är vi ju så oroliga över juldagen. men jag ska se med mamma om jag kan lyckas få våran lägenhet och förfesta i, vore ju bästa läget. men annars skrev sandra det blir du och jag på ett helrör på plaza. är så värt, för vad behöver man mer en 70cl lite sprit, bra musik och vara med en människa som man håller väldigt kärt.

image188

imorgon blir det 7-16 jobb med åpna barnehagen, göra risgrynsgröt och sen med carro dra till träffen inne i oslo på lite luciamys.

flott, hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0