medicin mot huvudvärk

har lite ont, så har druckit vatten och nu trycker jag i mig mandariner.

lillen sover och jag har precis bakat en sats med smörkakor och nu vaknar hon snart så passar på och slappa lite

tine och maria kommer hem vid havl tre och då ska vi åka till storcentrat. jag ska få gå ensam och köpa mina julklappar till denna familj, börjar få panik.

barnen är så söta, helene var och köpte min julklapp igår som nu ligger under granen. såg att paketet var från hm, men det sa jag inte men antar jag får hello kitty saker och marias paket som också ligger under granen kände jag på idag och det är jag säker på att det är en ram med kortet med mig och barnen som vi tog hos fotografen. ska bli spännande och se hur det kortet blev. tine gick och fråga mig och storlekar både i klädsel och skor igår, hmm kanske en hello kittypyjamas eller ett par skor. hon är väldigt bra på presenter. undra vad jag får i födelsedagspresent med, den fick jag ej öppna förrän hemma på julafton sa hon..nu vill jag ha torsdag och lilljulafton!

ikväll blir det en fika med lisa, var ett tag sen nu. får se om caroline svänger in med!

ladda ner lite ny musik igår, är så dålig på det nuförtiden.

Notty Black ft. T-Pain-  Freaky song
Fat Joe - Crack house
Leona Lewis - Bleeding love
Petter ft. Säkert! - Logiskt
Erik og Kriss - Dra tilbake
Kanye West - Flashing lights

och den gamla låten

tracy chapman - baby can i hold you tonight

nu är det inte långt kvar....

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0