linköpingsbor i oslo

igår efter jobbet så drog jag och carro till oslo. hon missade våran buss så hon fick fingret av mk
ig men det löste sig fort med att hon kom med bussen 5min efter mig. otur hade vi när vi kom fram och jag insåg att western union som jag skulle till hade stängt kl 19 00 klockan var då 19 08. vi knallade in på karl johan där caroline väntade på oss. gick väl runt i cirka 30 min o letade efter ett fik vilket kan vara svårt för nästan alla har stängt vi den tiden så då blir det en pub men det hade vi inte riktigt råd till så vi hamnade på mcdonalds uteservering..japp jag skrev rätt uteservering. tjejerna fick vänta 25min på deras paj, så lång tid kan det ju bara inte ta?? vi satt där ett bra tag innan vi var tvugna och knalla hemått. carro och jag hoppade på 151 till sandvika o insåg där att vi skulle behöva vänta på min buss i 45 min ute i kylan så vi tog ett extra varv med bussen och kom tillbaka precis i tid så jag bara kunde byta till min buss och carro kunde fortsätta på den vi satt på hemåt.

just det..inne  i oslo så går det tre killar emot oss,varav en tittar på mig o säger hohoho med ett leende på läpparna. när han väl gått förbi inser jag att han var linköpingsbor. bara kryllar av dem här träffade ju fem förra lördagen.

aja nu är det fredag o jag börjar om 5 min. jobbar till 15.30 o då ska jag hjälpa till o baka pepparkakor här hemma. sen blir det snabbt tll bussen för att åka på glöggkväll med brudarna hos lovisa.

hade fint nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0