lill julafton

usch så sliten jag är

var egentligen ledig idag men valde att gå upp skapligt och gå upp till familjen

vart direkt sandvika med sofie, helene och tine. köpte fisk, och jag fick min present till mormor och lasse färdig, vi gick och fikade och sen in i en leksaksaffär innan vi åkte hem

hemma vart det först städningen, ner och hämta maria, hem och äta mellanmål, julpynta innan vi sen satt oss ner till bords

serverades onkle torsk, men christian åt också torsklever (fybövelen) och sen lite vitt till det. eller ch o tine drack rött.
efter det vart det lucia tåg av barnen innan vi gick upp på övervåningen till julträt

där sjöng vi och dansade runt granen, och sen fick vi lov och öppna våra julgåver

jag fick hellokitty spännen och rosa gummisnoddar av helene, en egen målad tavla av maria och sen fick jag av hela familjen då skidbyxor eller såna varma man kan ha när man är ute med barnen och leker och sen en rosa vinterjacka / skidjacka till. en rosa vinterjacka, en dröm. tine är bäst verkligen, är så nöjd med den!

är så sliten nu så det är helt sjuk.

imorgon ska jag tvätta, packa, vara lite barnvakt och sen försöka ordna lite ting innan jag sen åker på lördag morgon

natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0