kvällspromenad

jaha då var det denna vecka första gången man åkte på och jobba på en lördagkväll då. carro o jag fick lägga om partyt och nu ändrat dag till fredag. settberg kanske med var på, så det blir flott.

imorgon fick jag ledigt fram till 15.00, så jag kan åka ensan till biblan, ska bli så himla skönt!

nu på kvällen har jag och setterberg vart ute och gått från mig till sandvika o en annan väg tillbaka hem till mig. tog lite över en timma, det var så skönt. tänkte jag skulle gå ner till biblan imorgon med, gillar skogsvägen så himla mycket!

drog iväg ett sms till sabina förrut, saknar dem brudarna verkligen. ska se till och lägga in en date med henne och några av dem andra under veckan hemma. mahira och jag har bestämmt att vi ska till platå den 27e och förhoppningsvis med lisa och dem. måste ju se lisas nya lägenhet!

nu ska jag fortsätta och mysa i min hello kitty pyjamas med hello kitty sockar.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0