ingen har gjort sig förtjänt av detta

är helt tom

hur, när, varför?

jag vet så mycket men ändå så lite

skönt att få prata ut med dem andra idag. vi hjälper varandra och gå igenom detta för det är inget man vill gå igenom  själv

blir så arg på dem andra. vad tänker dem med? dem kunde eller kan förstöra allt, förstår dem inte det.

vad ska jag göra utan dig, imorgon, i övermorgon och sen dagen efter det? känns bara så tomt och fel utan dig

tine och ch har hjälpt mig så mycket, är så glad för och ha dem.

hoppas denna vecka blir fin ändå, får ju komma hem sen.

nu vill jag ha mamma, mormor och all trygghet man känner i linköping.


Kommentarer
Postat av: Sara och Pantea!

Alskling, skriv och beratta vad som har hant!! Annars ar vi bara ett telefonsamtal bort, vi ringer en dag! Ta hand om dig, Pussar

2007-12-17 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0