hallelujah måndag

ny vecka då. denna vecka blir nog bra hoppas jag.

mindre jobb eller kanske inte så mkt. två gånger ska jag försöka ta mig till åpna barnehagen med sofie. ska baka lite. ha en utgångslördag med carro m ölen och förhoppningsvis några andra som jag har i åtanke. en fika med lisa när hon blir frisk. och sen en traditionell slappiskväll med carro x2.


sofie sover...


själv sitter jag och lyssnar på jeff buckleys - hallelujah. den är genial och amanda gjorde den genial också, synd bara inte alla hör det.


pratade med mammi förrut, nu är det exakt 2 veckor kvar till julafton och min födelsedag men ännu mindre kvar till jag sätter min fot på resecentrum, exakt 12 dagar. låt tiden rulla nu så jag kommer hem!


en vecka utan oslo, kommer bli konstigt!


nej nu ska jag väl spana vidare på nätet, har ju inget liv så här en måndag förmiddag medan min flicka sover



 

image187

hade!


Kommentarer
Postat av: Mirra

vilken duktig nanny du e.. koppel å allt ;P

2007-12-11 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0