gossip girl

som vanligt gossip girl torsdag. fy fan vad den serien kommer slå hårt i sverige när den kommer. den är så sjukt bra, och jag har sett många serier.

idag så var jag o sofie på en liten tur, jag la henne och nu har jag akkurat sett gossip o private practice.

sofie vaknar vilken sekund som heslt, då blir det o leka med henne till maten ska lagas sen ska jag direkt efter det in till oslo med carro. caroline möter förhoppningsvis upp oss när hon blivit klar. ska bli så himla mysigt.

imorgon är det äntligen helg.

som dem får mig och känna kommer aldrig du, men jag vill ha dig ändå!

is it wrong to settled less than your dream? but what if your dream is to much....

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0