en rosa julkalender

har precis tittat runt lite. give me a break. hur blev han dj på min klubb? hur blev han ens dj från början, vi konstaderade för år sen att han var ett skämt. min pub har fått tillbaka sin talang, snälla du rädda stället har hört att det åker utför i åldrarna, såg små barn på platå som vanligt, vem sa att dem var hårda med gränsen? och snälla byt dem som visar allt dagen efter. nästan glad att jag lämnat, hade inte varit delaktig i det som sker där hemma.

aja nog tid slösat på det.

igår vart det lasagne lagning hos mig med anna, sen tog vi bilen hem till henne, korkade upp en flaska vin, satte på tvn och snackade ända in till tre på morgonen. har aldrig varit så pigg när jag vaknat en söndag som jag var idag.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med all enegi, det är ju söndag liksom?

ps. se vad barnen hade gjort till mig igår som dem kom ner och lämnade.

image169

en julkalender gjord för mig. ROSA med GLITTER. jag får klippa bort en påse var dag. en så länge har jag fått grejer o göra ett eget armband o sen ett armband. längtar redan till imorgon!

hade hyggligt!

Kommentarer
Postat av: Pantea

jag saaaaaknar diiiiiiiiiiiiiiiiiig natt!!! finns sa mkt jag vill beratta.....

2007-12-03 @ 01:20:20
Postat av: lijna

ahahah va söta barn du har!

2007-12-04 @ 19:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0